среда, јануари 23, 2008

pa moze i jas sum zbunet !?!

Не, ке стаам се што мислам, и онака ке го мислам ако не го стаам. Пошто сите се збунети зашто виКККаат дека цело време има војна и сиромаштија, глад, Цеца била у затвор, коа супер е све возиме добри коли, скироли, мислам незнам што е што, вистина или не, али мразам зима. Овој став е закон а? Секогаш подржан од локалниот наци штаб и од секој со мува на капа. Незнам, мене ми е само се изретардирано што испаѓа да глобалните проблеми на денешницава се добродојдени као оправдување да се каже епа сеа више не е ништо битно, нема назад и ај пичиме у курац. Као "fuck off Armageddon, this is hell" што би рекле Bad Religion али у најциничен, перверзен контекст. Како на пример ќе праша некој, "а каква врска има ова со скејт?" Епа незнам, али еве го пак..

Етикети:

11 Comments:

At 5:02 попл., Anonymous Анонимен rece...

heh, malce zbunuvacki tekst iskreno, ali mene mi smeta celiot mentalitet kaj nas,a za toa siromastija, glad, cim mozeme da kupime sk8 ne e tolku loso, jebiga tuka si roden ke se naviknes hah, ali za toa u pravo si treba da se gleda napred i pozitivno, ali zima kolku nekam, me ubiva, mnogu mrazam , leten tip sum....hehe

 
At 5:31 попл., Anonymous Анонимен rece...

cenam sechija hrabrost da komentira vo ovoj socijalen kontekst. mojot stav e dovolno apstrakten so cel da ima lufta za razmisluvanje i razgovor bez da se nametnam premnogu. bez razlika dali utre ke bide najnormalno da placheme u leto za zatvoren spot kao sto placeme vo zima, bi sakal da e najnormalno da si poprikazheme vaka i za neshto sto bi trebalo da ne zagrizhi site.

 
At 6:29 попл., Anonymous Анонимен rece...

heh, za zatvroen sk8 park se place celo vreme, toa e idealno, ja sum svatil deka toa kaj nas nema da se desi u naredni 10 godini, taka da ne se zamaram so sk8 park vise, zaso posle karpos sve mi stana jasno...., ali poise mi se place za novi mesta, i u zena park mi e super za vozenje, zaso od kejot mi se temni vise nemozam, i moze da se aktiviraat sea i novi mesta so brenerov toa e super, i nekako kako staream taka poise mi se vozi street nego sk8 park, mnogu bolji cuvstvo e, moe mislenje....., super vaka treba nekoi vakvi temi da se poprikazat

 
At 7:09 попл., Blogger flip rece...

uf, odlichna, duri perverzna tema za razgibavnje i upotreba na nekoi zapchanichinja vo mozokot shto mozebi zastanale kako posledica na Global Warming? Vo sekoj sluchaj zima vo nashiov grad e nekoj vid na kolektivno socijalno samoubistvo pogotovo od aspekt na skirol i ostanati stupidni opstestveni problemi...Neka me izvinat drugarite od Cistata Okolina, megjutoa Noviot Aspekt na Starata Skola ne poducuva deka ne e nisto zavrsheno dodeka ne propee debelata...Taka daaaa back to the streets y`all...Ima li golema vrska seto ova so skirol neznam, ama eve go pak :) IDEMO!!!

 
At 10:21 попл., Anonymous Анонимен rece...

..........poima neam!
ali jebiga ej..ova so zimava vo pravo ste..pretera site granici..a vie samo sonuvajte pa mozhda eden den ke se ima i zatvoren sk8 park!
nie Struga ni otvoren neame..jbg..ama nikoj ne gi moli..street do smrt!

da pukat! :D

 
At 1:15 претпл., Anonymous Анонимен rece...

Se izvinuvam do organizatorite so malce ripam od tema megutoa bidejki temata e malce po open mindet bi sakal da im preporacam na site ljubiteli na skejtbordingot ( pa i na onie sto se sprotivat) da go zirnat ovoj net skatezin koj so nekako mi naleta na monitor! http://www.lateflip.be/Lateflip/template.htm

 
At 1:15 претпл., Blogger Unknown rece...

Epa neznam ali eve go pak.....
http://www.lateflip.be/Lateflip/template.htm

 
At 5:05 претпл., Anonymous Анонимен rece...

skejtov e primitivizam tezhok, i blizok e do majka zemja i ne ja zagreva i ja pazi, kako i nashiot drag i cenet tochak. glup e ko tenkovska sajla i zatoa e tolkav predizvik da napravish neshto so nego. hehe

 
At 7:28 претпл., Blogger Unknown rece...

Шпаги, стар број е овој, го имам гледано одамна

 
At 3:02 попл., Anonymous Анонимен rece...

haha, dobra shala igor, stalno znaesh da me nasmeesh. pozdrav.

 
At 7:13 претпл., Anonymous Анонимен rece...

hehe :)

 

Објави коментар

<< Home